Sido und so

I fredags började öldrickandet cirka klockan 13. Det var hur varmt som helst ute.
Vi drack på tågstationen.
Jag satte mig ned och pissade bredvid en byggnad, helt plötsligt kommer en man ut och förklarar att "folk försöker äta där inne", vilket betyder att fönstrena var tonade och folk alltså hade sett mig sitta där med neddragna strumpbyxor!!!! Hahahahahahaha fyfan vad pinsamt.
 
Senare på kvällen bar det av till Sido, jag och Malin lyckades få varsin biljett.. Men jag var för full, och det var pissvarmt där inne så efter nåjn timme var jag tvungen att gå ut och andas!
Det var inte alls samma känsla som på andra koserter jag varit på.. Hiphop/rap gör sig nog bäst i hörlurarna helt enkelt.
 
Men ändå glad att vi gick, annars hade vi ångrat oss!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0