Ståuppkomik och utsmetad eyeliner

Fredagen var en trevlig dag.
Jobbade 8-17, sen bar det av in till stan för att träffa familjen & gå på ståuppföreställning med den underbara Jesper Rönndahl! Han är så jävla rolig, man skrattar nästan bara av att se honom!
 
Efteråt bar det av ut på stan med William 0 Co. Obegränsat antal öl intogs på Bunkern, Hellströms och sedan Harrys.
En jävligt stötande sak hände på Harran.
 
Gick ut i rökrummet och frågade en karl om en cigg. Han gav en till mig, sen sa han: du har nånting där.
Han satte sitt finger i min ögonvrå och SMETADE UT MIN EYELINER.
Först insåg jg inte riktigt vad som hände men då jag gjorde det typ 1 minut eferåt, gick ajg och sa till William och frågade om han hade en tändare. Tänkte bränna upp karln.
Han hade rakad skalle och glasögon och jävligt stötande. William undrade vem fan det var och vi gick och letade.
Han hittades och William slet tag i honom och tvingade honom att be om ursäkt, och jag gick till vakten och skvallrade. I samma veva vart väl karlarna rädda för de stack ifrån krogen, förbi mig där jag stog med vakten.
 
Killens kompis då han gick förbi mig: Välkommen till verkligheten!
Det var droppen och jag gjorde ansats att springa ikapp dom och ge dom stryk, men vakten höll fast mig.
-Det där var jävligt onödigt sagt av dom, men det enda som händer om du springer efter dom är att du kommer åka dit och inte dom, tyvärr.
 
GIck in och William och Henke frågade åt vilket håll dom drog och ville springa efter, jag fick övertala dom att inte göra det, ville inte att dom skulle råka illa ut för en skitgrej. Inte min lilla bror liksom.. Men det är väl så om man är kvinna, då får man ta allt möjligt skit. VÄLKOMMEN TILL VERKLIGHETEN!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0