Hemma

Hej, ursäkta att jag inte har skrivit någonting alls under min resa. Har inte haft någon dator med mig, så ville vänta tills jag kom hem så jag kan lägga till alla bilder från kameran.
 
Kommer berätta lite kronologiskt här i efterhand istället :)
 
 24 MAJ

Utvilad och efter frukost, drog jag och Thomas in till Hollywood för lite shopping på Santa Monica, fin livlig gata med en massa restauranger och affärer. Vi lunchade burritos, och sedan gick vi ner till beachen och Santa Monica Pier och myste och drack fanta!
På kvällen åkte vi till Universal City Walk, ett jättestort område med restauranger, barer, affärer och BIO. Helt sjukt, neon överallt. Vi såg en asdålig biofilm "Neighbours"!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0