Kemi på Salong

Jag bestämde mig för att prova på att färga håret på salong, eftersom jag tycker det är så jävla jobbigt att hålla på med dom där kemikalierna själv och duscha ur dom och låta det rinna över hela kroppen.
 
Därför gick jag dit idag efter litteraturen..
 
Det började bra, hon klippte mig och så, sen då det kom till färgandet gick allt också bra under själva påpenslandet.
SEN frågade hon om jag ville ha någonting att dricka, jag ville ha kaffe.
Hon bar in kaffet OCH HADE FORTFARANDE PLASTHANDSKARNA PÅ SIG SOM HON HADE HAFT DÅ HON LADE I FÄRGEN!!!!!!
 
Sen fick jag sitta en halvtimma..
 
Sen skulle det sköljas ur, och då tog hon med hanskarna (samma fortfarande) UNDER den där skyddskappan och rättade till min handduk, så att hanskarna nuddade mina kläder!!!!
 
Ursköljningen gick på Ca 5 minuter, vilket är helt omöjligt kort för att få bort alla färgrester.
 
Jag åkte direkt hem, stoppade in alla kläder i tvättmaskinen och hoppade in i duschen. Så fort jag började skölja håret kom det FLODER av svart, FLODER!
Fick skölja i 50 minuter för att vattnet skulle bli klart, och då var jag inte ens säker på att allt var helt borta men jag var alldeles yr i huvudet och pallade fan inte mer.
 
Nu ligger jag i sängen och ångestar och tänkte ta mig en GT.
 
Allt för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0