Piss

Jag hatar sådana här dagar. Perioder, stunder. Då jag känner mig så jävla nere. I förrgår började, vet inte vad jag ska göra. Grått är det.
Vill bara sova hela tiden.
 
Röv. Tog mig till IKEA idag, det var inte så kul. Men jag pallar inte sitta här på rummet, i min gamla cell, då blir jag förfan galen.
 
BTW, fick veta igår att jag fick IG på grammatiktentan också. Som ni kanske vet fick jag även IG på min B-uppsats i kriminologi.
Verkar ju inte som att jag duger till ett jävla skit längre. Likabra att jag slutar plugga.
 
 
 


Kommentarer
Jackson

Säg inte så mann, det är faktiskt inte så jävla enkelt att plugga. Jag tror det är väldigt få som utbildar sig som aldrig fått ig eller fått gå om. Jag känner likadant själv som du skriver, men det är ju inte så egentligen....
Om tre månader kommer du hem och då är det sommar. Då ska vi grilla och dricka rose och leka med gullan på gräset. Och vi ska INTE plugga ;) <3

Svar: Tack för de peppande orden manus.DET SKA VI VERKLIGEN GÖRA!!!! :) <3
Asbest

2014-03-02 @ 13:58:05
URL: http://Psychobarbie.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0