NOCHMAL Kravall

JANI, nuni, nunå.
 
I början av veckan sade vi "-Den här veckan ska vi inte dricka förrän till helgen".
På torsdagen skulle ett band spela,- Okej, vi går ner dit och tar en öl då! EN öl!
 
Är och handlar innan...
-Vi kanske ska ta en öl innan vi går dit?
-Ja det gör vi.
 
Anna och jag äter middag..
-Vad gott det skulle vara med en öl till maten!
Tar en öl till maten.
 
Tar två stora till efter maten.
Går ut och dricker ännu fler.
 

Malin och jag satt vid ett bord och rökte varpå en man (45 typ) kom fram till oss, han hörde att vi pratade ett annat språk och frågade om vi var samer. Jag och Malin bestämde oss för att vi var det varpå vi började förklara att vi kände varandra för att våra pappor vallade renar tillsammans...
Jag frågade vad det var han tyckte var samiskt med våra drag
"Ni har små munnar, små näsor och små ögon".
- Vi har inte alls små ögon! sa jag.
Varpå han svarade; okej, det har ni inte.
 
Han frågade om mitt hår, varför jag var rakad på sidorna. Då sa jag att det är en släktgrej så att alla i min familj har så! AHahahahahahhah han gick på det!!!!
 
 
 
I fredags på väg hem från skolan fick jag syn på något mjukt sittandes i en back!!! EN KANIN! Den var jättestor och var bara fyra månader, satt och åt gräs! Så len!!! Vet inte vad den gjorde på stan, mannen pratade inte så bra tyska! MJUKEN!
 
På kvällen var vi och åt på O´kellys, världens godaste veggieburgare och mumsigaste pommes!!!!! Vart så jävla mätt efter burgaren och två storstark så att jag gick hem och dunsade i sängen.
 
Lördag:Åkte in till lilla staden med Anna och Victoria och åt FLAMMKüchen och drack kaffe määä BAiLeys och mjölk :)
 
 
På kvällen drack vi vin och öl och åkte till en klubb som hetter EL PI och röjde, var den roligaste utgången hittills!
Då vi kom hem var vi först i min och Annas korridor och åt upp allt vi hittade, sen då maten var slut här gick vi över till Victorias, där kom jag på en ny paradrätt! Tog en klump med mögelost och rullade liksom in massa popcorn i den och pressade in i käften! ASGÖTTANS!
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0