Män med peddodrag

Vissa män har en liten böjning för när man ser ut som en flicka.
Jag har vart med om mer än en man som uppskattar att jag "ser så ung och oskyldig ut".
 
Ska här återge ett antal självupplevda citat:
 
"Åhh du ser ju ut som 15, kan du inte raka fittan så ser du ännu yngre ut?". Ehhhhhhhh?
 
Eller 
Han: Jag är ju gammal. Det är därför jag tycker om att vara med dig.
Jag: Jag är inte så mycket yngre än dig egentligen.
Han: Nej men du ser ut som tolv *nickar nedåt mot min kropp, skrattar*.
Det värsta var ju att han menade det positivt!!!
 
 
Ändå typiskt samhället, ju mer du ser ut som ett litet barn desto mer attraktiv är du!
Att åldras är verkligen något fult, särskilt för kvinnor. Samhället vill få oss att se så unga och lena ut så länge som möjligt, för att vara åtråvärda. Det ligger så djupt inpräntat i oss, att det är något fel med att se gammal ut.
Det värsta är att jag märker att jag också är påverkad av det, för jag kan bli förolämpad om folk tror att jag är äldre än vad jag är.
Hur ska detta få ett slut?
 
JAG SKULLE INTE TÄNDA PÅ MÄN SOM SÅG UT SOM POJKAR:::.... EEHhhh........ush
 
Eller som i smala sussie "Väs att du är 15!"
 
Rökning får din hy att åldras
 


Kommentarer
Jackson

Vem fan sa det? DD!

2014-02-21 @ 21:03:18
URL: http://Psychobarbie.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0