Här tar man för sig, minsann!

En så jävla störande sak hände mig i fredags kväll.
Jag och tre kompisar var påväg in till stan med spårvagnen till en förfest cirka klockan 23. Då vi skulle kliva av känner jag helt plötsligt en HAND på min röv, som klämmer på den, grabbar tag i den och förser sig, liksom.
 
Jag blir chockad och känner ilskan stegra mig, jag vänder mig om och sliter tag i den man som är närmast bakom mig.
Jag frågade vad i helvete han höll på med. SÅ GÖR MAN INTE! Skrek jag.
 
Mannen såg dock jättechockad och oskyldig ut, så jag tror tyvärr att jag grabbade tag i fel person (kan ju ha varit någon som stod kvar inne på spårvagnen...)
 

Om jag hade sett vem det var hade personen fått ett blodigt och vanställt ansikte, det vill jag lova.
 
Hur kan man bara ta för sig av en annan människas kropp? Hur kan man tro att det är okej att bara känna lite?
Jag är inget objekt, tro det eller ej, jag är en människa med känslor och min kropp tillhör mig, jag bestämmer VEM som får röra mig, på vilket sett jag vill bli rörd, och jag vill INTE ATT FRÄMMANDE JÄVLA ÄCKEL SKA TA FÖR SIG AV MIG.


Kommentarer
Tejech

Hadde jeg vært der ville krypet snart skiftet posisjon fra inne i trikken til under trikken...

Svar: Haha bra1!!
Asbest

2014-02-24 @ 02:07:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0