Snart far Bror

Snart ska min lilla bror åka iväg till Canada och jobba med grovjobb.
Han kanske ska vara borta ett helt år.
Det kommer bli så tomt här hemma!
Nog för att jag ska till Tyskland i vår igen - men ändå. Ett år!
Ska spara ihop pengar och åka och hälsa på om han blir borta så länge...
 
Snart ska jag iväg till tandläkaren. Har haft ont i käften i typ 1,5 vecka, jag tror att det är en visdomstand som spökar. Jag hoppas inte att den behöver dras ut/opereras bort. Jag har fortfarande men sedan jag var tvungen att dra ut en tand som var infekterad ner i roten då jag var typ 8 år. 
Dom gav mig då 4 bedövningssprutor men faaaaaan vad ont det gjorde! Dessutom hörde jag hur det liksom knakade i hela skallen.
 
 
To be continued...
Bror och jag innan vi gick ut i Köln och kaosade..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0