Pumpa lite

Haft fullt upp med allt just nu, tenta, behandling.. Har haft den underbara dunchihuahuan Amos här hemma också, han har förhöjt stämningen rejält med sin lilla pälsblöjerumpa och mjuka trampdynor. Dessutom har han hjälpt mig jättemycket med min exponering! På så vis att vovvar nosar och nafsar på allt äckligt, men dom är så söta så man kan ju inte låta bli att pussas och kela med dom iallafall! :D Djur är bästa medicinen mot psykisk sjukdom.
Det nuvarande expomeringsmoment vi har arbetat med på behandlingen är bensin. Har besökt en bensinmack och övat på att ta i bensinpumpar.
Bensin är en av de "vardagskemikalier" som jag är mest rädd för, då det bestämt orsakar cancer.
 
Exponeringen har gått väldigt bra iallafall. Har två exponeringspsykologer nu, eftersom min första nog inte kommer kunna slutföra behandlingen då hon ska få en bebbe om typ en månad.  Tänker lite på att jag utsätter henne för kemikalier och på att fostret kanske kommer ta skada.. Men det är väl bara OCD;n som talar.
Nämnde detta för min psykolog på första träffen, hon sa att jag inte skulle tänka på det. Hon väljer ju själv vad hon gör.
Förutom exponeringen har jag haft fullt upp med hemtenta. Då jag är stressad ökar det min ångestnivå markant och vissa saker med OCD:n som jag nu för det mesta lyckas stå emot kan bli jobbiga igen och jag faller för tvånget.
Men det är lugnt nu, är på bra humör och känner att det typ inte går att pressa fram mer. Orkar typ inte. Småpackar istället lite inför Bergen, dit jag ska resa imorgon. Ska bli askul! :D :D :D
Ska stiga opp typ klockan 04 inatt! Ska lägga en kanyl bredvid sängen och injicera koffein så fort jag vaknar.
Liten mjuk vavva hjälper till med studierna :)
 
Hösten är kommen så har börjat fuskpälsa på mig lite..
 
 
Sen har jag köpt ett par blanka fina Doc.Martens! Har funderat på att köpa dessa skor i typ 2 år OCH NU ÄR DOM MINA <3
 


Kommentarer
Nune

Vilken fin outfit manen :)

2013-10-18 @ 08:40:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0