HÅR PÅ MUTTAN

Blir så otroligt arg.
 
Det cirkulerar ett filmklipp på Facebook där två tjejer dansar omkring nakna.
Tjejerna har hår på sina fittor, vaginor, muttor, vad ni nu vill kalla det.
Jag bläddrar ner i kommentarsfältet och läser (kopierat):
 
"she needs to shave"
 
"Vad in i helvete är det här? Ni mår ju för i helvete inte bra asså. Hon till höger, herregud. Raka din mutta för i helvete, rena jävla jungel boken där. Kommer växa ut svampar o skit snart. Vad händer med världen? Can someone tell me. Holy crap"
 
 
"Time to shave?"
 
 
DESSA tre kommentarer är bara en bråkdel av alla, men ni fattar. Alltså kommentaren i mitten gör mig så jävla arg så att jag kokar. Mår man inte bra för att man har hår på fittan? Dessutom vill jag tala om för den lilla idioten som skrev det där att RISKEN FÖR SVAMP som han så glatt påpekar, är större ifall man INTE rakar fittan.
 
Kvinnans kropp är återigen ett objekt. Det är hur  okej som helst för killar att ha en liten buske runt kuken men så fort det kommer till en tjej som vill ha en buske så är det helt plötsligt ÄCKLIGT?
 
Hur fan kan det vara äckligt med hår?
Jag är så less på det här jävla äckliga kvinnoförtrycket. RAKA ER OM NI VILL, RAKA ER INTE OM NI INTE VILL, SKÖT ER SJÄLVA OCH SKIT I ANDRA!


Kommentarer
Willy

Hårresande läsning. Jag får rentutav piloerektion!

2013-10-15 @ 18:47:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0