Bensin & Konst

Igår hade jag exponering. Mötte upp min psykolog och vi gick tillsammans till en Statoilmack.
 
Där fick jag hålla i olika kemikalieflaskor, spolarvätska, kylarvätska, motorolja... Sedan "sprida smutsen" dvs ta i håret, huden, på kläderna efter att ha hållit i flaskorna.
Jag handlade även med kontanter, ett paket melontuggummi.
 
Jag vill egentligen inte handla med kontanter på bensinmackar eftersom jag tänker att folk som har tankat har betalat med kontanter efteråt, så att det kan finnas bensin på pengarna.
Exponeringen gick väldigt bra, kände mig stolt.
 
Vi stod ju dock en stund och höll i olika flaskor, så det kom fram en kille som jobbade på macken..
 
- Kan jag hjälpa er med något?
- Nej vi kollar bara!
- Okej, ni bara hänger lite här alltså?
- Ja.
 
Hahaha men jag tror han trodde att vi skulle stjäla eller något för typ 1 minut senare kom han tillbaka och började lasta in kemikalier i kylen precis bredvid oss, säkert för att hålla ett öga!
 
Sen iallfall bar det av till Sven, där vi fikade ostkaka <3
Och sen stack jag och Sven till Affordable Art Fair ute i Frihamnen där kära jackson jobbar! Där pimplade vi lite rött och spatserade runt bland diverse konstverk.
 
Om jag var rik skulle jag köpa en massa konst.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0