Halloween

Förra helgen var det som bekant Halloween.
Jag var Billy the Puppet från SAW.
Jackson var Sailor Moon.
Vi förfestade hemma hos mig, åt middag med mamma och pappa och hade vilda diskussioner som vanligt!
Vi mötte upp Simpax som var utklädd till Alexander Bard, och drog till Slakthuset.
Där söp vi, pratade med gulliga japaner och provocerades genom att komma med oförskämda förslag till diverse karlar.
 
PISSbakis dagen efter, tur att det finns en pizzeria nära Simpan... 
 
 
Mitt hårspänne som var trasigt - så jag gjorde om det till en fluga :)
 
Vitt kemikaliepuder, lösögonfransar, röd eyeliner att måla kindcirklarna med, svart eyeliner och såklart rött läppstift... Och pissdåliga lösnaglar med zebramönster, som ramlade av hur lätt som helst. Hade bara 2 kvar då jag och jack kom fram till pendeltågsstationen! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0