Full fucking rulle motherfuckers

I lördags steg jag upp klockan 8 för att åka in till stan med vovvarna och gå parad :) Det var jättekul, men fuck vad trött man var efter att ha promenerat 3 timmar.. Jag kom hem och sov en timme, för att sedan gå ut och rulla ut mina papercurls som för övrigt vart riktigt lyckade! :D
 
Jag mötte upp Jackson på Karlaplan, där vi gick till Elverket och såg Necronomicon. Satan vad bra den var, helt fantastisk! Vi hade med oss vin i vattenflaskor som vi pimplade friskt utav. 
Vi åkte efter musikalen hem till jackson, som som vanligt hade förberett en otroligt smaklig dinner <3 
Så fick jag träffa min fantastiska gudson Amos.. Gud vad jag älskar den pjäsen!
 
Såklart pimplade vi en varsin halvliter vin till hos jackan innan vi begav oss in för att DRÄGGA LOSS på ANCHOR. Vi lyckades, tro det eller ej, STANNA PÅ ANCHOR HELA KVÄLLEN! Otroligt olikt oss!
Vi blev bjudna på mycket drinkar och cigg och hade en väldigt lyckad kväll... (Innan vi vart utkastade, jag spydde ner min pälskappa, och åkte hem till johanna och sov och kissade i hennes säng...)
 
Jag hade på mig min nya tröja från American Apparell, den hade en lapp som killades och sticktes och då var det en sleazeare som erbjöd sig att bita loss lappen. Det gjorde han men DET GICK HÅL I TRÖJAN.
Köper du några glas vin till mig så är vi kvitt, sa jag. Det vägrade han så vi lämnade det svinet. Motherfucker, man är ju inte gjord av pengar????
 
 
Welll, it was a fucking lyckad kväll, jag älskar att festa med jackson, älskar att vakna i jacksons säng och skratta och vara bakis! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0