Vila i Frid

Har precis fått veta att fina mjuka Karl inte finns längre. Han hade fått en jätteknöl i magen som gjorde att han inte kunde gå mer, så han var tvungen att avlivas :(
Är så ledsen, min fina Karl. Ledsen att jag inte fick se dig en sista gång. 
Karl var den tamaste av våra tre hamsterbröder. Vi fruktade att han var sjuk när han var liten eftersom han hade en karl fläck på magen, därav namnet Karl. Men han var pigg och go, nyfikna lilla hamstern. Vi skaffade en egen bur åt honom då han kom i bråk med sina bröder. Vissa har kanske svårt att förstå hur mycket man kan fästa sig vid något så litet, men dom är individer precis som vi. Jag älskar dig Karl, kommer aldrig att glömma dig och jag hoppas du har det fint uppe i hinlen med farmor, farfar, Polly, Bella, Knut, Ingvar, Maurice och Zelda Guldboll. Och att det finns många fina gröna blommiga ängar till dig som du kan springa på, och att hela himlen är en stor buffé för dig. Vila i Frid min Älskade Mjukpjäs <3


Kommentarer
Jakzon

RIP Karl :(

2013-05-03 @ 17:41:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0