Råfist

Fredags var nice, vi gjorde sallad, drack
GT och åt gummibjörnar badade i citronvodka. Vi drog ut, söp mer, men gick in för mkt i mina tankar och drog hem.
Igår var det Japantag i Düsseldorf, det bor asmkt japaner där! Kuuuul var det :D Några ur klassen skulle kolla på fotboll på kvällen, men jag kom hem och var så jävla opepp på människor, ville bara duscha och gömma mig under täcket, meN Dani kom och tryckte en öl i fisten på mig och där sprack den planen! Vi förfestade, dansade till grov shakeassmusik, målade naglarna och söp. Vi mötte upp de andra, kollade på lite Fußball (hatar sport) sen mötte vi upp Ds sköna kompisar och söööööööp så jävla hårt, dani och jag grovhånglade och alla glodde ögena ur sig! Minneslucka, vaknade upp med dunkande skalle, igår var den bästa kvällen på länge!! Wohooo nu ska vi åka till sofia och hämta gin och supa ännu mer.  puss och ett finger upp i röven.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0