Johnny Trouble

I torsdags var jag och D på stan, det var okända fläckar som antastade mig. En på en hängselförpackning, en på en bok, Dani tog på förpackningen, sen nuddade hon mig och min väska så jag var tvungen att obsessa då jag kom hem, fitta också.
Kom in i nåt jävla ångestmode och min hjärna kändes cp. Det var rockabillyafton på Blueshell så "ryckte upp mig", åt, drack chaite och gick och köpte tonic och drack av danis gin. Det hjälpte.. Hade lite hjärtklappning på ubahnen med min kölsch men sket i det! Mötte upp Emilia och Sofia och vi gick till Blueshell. Bandet hette Johnny Trouble och var väldigt bra, och även snygga ^^
Efteråt söp vi med bandet, festade till typ 4 sen åkte jag hem och lagade polenta som vanligt! Muuuuuuumsszzz!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0