I vintras

Där vi går i vinternatten Så klar och så vacker ser värmen i vartannat fönster stakar och stjärnor som lyser jag går bredvid dig, men jag är så jävla ensam mitt hjärta skriker jag vill in i tryggheten, men jag vill springa och skrika, äta snö tills jag dör tills jag fryser till is inifrån somna i snön, kanske frysa ihjäl, kanske Tänker, bryr mig inte om det kommer någon med en kniv nu hugger mig i ryggen, i hjärtat, det skulle vara skönt så jag slapp tänka, så jag slapp känna bara släppa flyta iväg bland stjärnorna Vi ser två harar, som skuttar ifatt lämnar spår i snön med sina mjuka tassar De följer varandra, hoppar genom täcket. Det här är deras värld, de är fria som vi en gång var


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0