Helgen. Wochenende.

 
I fredags var jag och ett gäng brudar och käkade tapas på Rudolfplatz. 
Osten jag åt var god, det andra var sådär. En tjock otrevlig servitris stal mitt och Marias fikon, hon började plocka bort innan vi hade ätit klart, kuksug!
Senare drog vi vidare, söp, men sen vart alla opepp (utom jag såklart) så då deog vi hem..
Igår gick jag och D på långprommis, hon visade mig kölns största bordell samt ett ascoolt klubbområde, Odonien, där det var massa konstverk av skrot, industri utav bara helvete! Precis det där man vill bo i Tyskland för. 
På kvällen kom Emilia hit, vi drack öl och drog sen ut på ngt rockställe, sen gick vi vidare till Blueshell där det var Gothic/Darkwavekväll. Hade mycket kul :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0