Skäms över att vara människa

 
Igår såg jag en video som fick mig att börja gråta, så hårt som jag grät igår har jag inte gråtit på länge.
Googla på "Undercover Investigation at Hy-Line Hatchery"
Kycklingar, duniga och nykläckta, som kastas som varor, skräp, skit. Så hårdhänt och känslokallt. De nykläckta kycklingarna åker på ett rullband där personal står och plockar ur alla hankycklingar och SLÄNGER dom i en slaktkvarn. 
Varför? Jo, hanarna är inte lönsamma eftersom de inte lägger ägg.
 
Så sluta äta ägg och kyckling!!!!!!
 
Känner mig så jävla maktlös, förbannad. Aldrig skämts så mycket för att vara av den vidriga rasen människa. Hoppas verkligen att mänskligheten dör ut snart.
Min goda vän skrev ett fantastiskt bra inlägg om detta, läs hennes blogg: negativecreep.bloggplatsen.se
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0