Ångest och frustration

Kan det inte bara sluta dunka och stöka? Låta mig vara, ska jag aldrig bli kvitt det här? Jag vill inte duscha tvätta vara på helspänn hela tiden. Känns som att det börjar gå nedåt igen...
 
En lastbilsjävel körde vårdslöst förbi idag så att smutsigt jävla vatten skvätte upp på mig. Vatten från vägen. Bensinvatten. Det dunkar och skriker i mig. Var tvungen att åka hem och duscha. Det tog längre tid än vanligt då flera jävla skitgrejet hände. Då jag var nyduschad nuddade mitt rena lår badkarskanten, som är smitsig och giftig, och jag var tvungen att hoppa in i badkaret igen. Den där satans badkarskanten. Händer varenda jävla gång. Hunner inte plugga till fredagens tenta eftersom jag måste göra en massa jävla ångestprocedurer hela tiden. LÅT MIG VARA!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0