Om onsdag

Träffades hos Frida, söp järnet och spelade ett tyskt barnspel som var misstänkt likt en viss symbol..
Gick ut och söp ännu mer, på Stereo Wonderland. Träffade en karl som föreslog att vi skulle gå och knulla vid järnvägen, men jag ville hellre dricka öl.
Mittöver gatan ligger Blueshell, fick syn på en massa svartklädda människor som stod därutanför och rökte. Tidigare på dagen hade jag fått ett meddelande av en karl som jag träffade då jag och emilia var ute, han sa att det var kravalll på blueshell på kvällen. Fick veta att det var The Cure-party och var såklart tvungen att dra dit! Alla var svartklädda, jag var klädd i orange kjol och röd tröja samt skor med jordgubbar. Karln, som för övrigt heter Oliver, fick tyvärr syn på mig direkt och frågade om jag hade fått hans pluraliga meddelanden. Ja, sa jag, men jag är inte ute eftet något, inga män fattar vinken, sa jag. Gick iväg och satte mig och hade snart ytterligare två män hängandes över mig, varav en såg ut som en opålitlig pajas.  Blev snart less på klientelet och gick tillbaka till stereo där jag kravallade och flippade järnet. Hem kl 06.00.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0