Letzte Remmidemmi mit der Schwedinnen

Igår söp vi till igen. Förfest hos mig, sen drog vi till nån klubb som hette Cent club vid zülpicher. Fjortisklubb utav bara h-vete, kändes som att jag var i Sverige. Brudarna kastade kränkande blickar. Det som var bra med klubben var att alla drinkar kostade 3 Euro, ett pris som passar mig utmärkt.
På toaletten då jag sminkade mig målade jag 'tårar' med eyelinern under ögonen, så som jag aöltid hade förut, men inte har haft på typ 3 år. För att skärma av mig från klubbdjortisarna ytterligare. Frida och jag gick till Stiefel där en jättesöt bartender bjöd oss på en stor drink. Hans kollega kom och frågade oss varför 'han brukar aldrig göra det'.
Jag och F: Wir kommen aus Schweden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0