How it feeels to be home

Känns bra att vara hemma. Fina brorsan har tagit studenten, så stolt över honom! Skönt att sova i min egna mjuka säng (även om jag har fått ryggskott sen jag lyfte väskan på hemresan).
Har varit hundvakt åt världens finaste hund Amos, träffat världens finaste vänner som jag saknat så mycket.
 
I förrgår var min älskade vän Johanna här, vi grillade och satt och kranade vitt vin från en box kvar från Ws studentmottagning. Vi vart fulla, gungade, pratade om allt mellan himmel och jord. Var så skönt att träffa min älskling igen, har saknat henne så mycket!
 
Igår var jag i stan, satt i rålis och myste med Fanny och GC, sen satt vi på en uteservering och drack bärs. Precis så sommaren ska vara.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0