Självskattningstest

I slutet av Augusti drar ocd-programmet igång. Gruppträff med andra psykon! Som pappa säger, tänk om alla "inspirerar"/triggar varandra.
- Åh Agnes shit det där har jag inte tänkt på!!! Ska också börja tvätta sedlar i tvättmaskin!
 

Sen sitter vi alla och tvångsar järnet. Nä. Hoppas inte det.
 
Har gjort lite självskattningstester på slso´s hemsida nu som jag blivit ombedd att göra. Detta kommer att sparas i min journal, står det. Det gör mig nojjig. Fuck.
Den här skiten ska bort nu, en gång för alla.
 
Satt på en okänd blöt fläck på busshållplatsen idag. Därför kunde jag inte sitta på bilsätet på vägen hem och insisterade på att det var en bra idé att åka ståendes på knä. 
Detta förbjöds och jag satt på en tröja istället.
 
Sen skull ja duscha arseldelen av min kropp pga den där fläcken.
Sen då jag gick in i duschen råkade jag dra håret över huvudet efter att ha nuddat duschdraperiet så det blev en jävla heldusch istället.
 
På den jävla vägen är det, fortfarande. Fan, det är ju överallt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0