Toasitsörhängen

Morgonen startade med ett besök på akuten, vaknade nämligen med smärta i högre nedre delen av buken, vilket jag misstänkte kunde vara blindtarmen. På akuten kunde de inte hitta något, men det gjorde asont då läkaren klämde på magen där blindis sitter. Han sa att det mycket väl kan vara blindis, men då kommer det bli värre. Blir det värre får jag återkomma.
Tänk om blindis får ett utbrott så att jag måste opereras i Tyskland?
 
Efter akuten åkte jag iallafall och jobbade, för att skingra tankarna.
Efter jobbet möttes jag och Mani upp på stan, vi drog först en lov på staden, sedan drog vi till Arigato och åt sushi!
FYHELVETE vad gott det smakade. Och misosoppan! Den ska vi inte ens gå in på <3
Sushi ÄR min favoritmat.
SEDAN gick vi på Monki och asgarvade, VI HITTADE VÄRLDENS FUUUULASE KLÄDER!
TITTA!
Vad fan ska det här föreställa? En jättelång SÄCKIG T-shirt? SÅ FUL!
Kanske vill du kombinera T-shirten med dessa örhängen? Troligtvis föreställande toalettringar i trä.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0