Kvinnan

I detta inlägg vill jag skriva om en speciell kvinna, H, som jag nyligen bekantat mig med. Jag kommer jättebra överens med henne, hon var väldigt öppen redan första gången vi träffades. Berättar mycket om sin familj, relationer osv. Hon har haft ett händelserikt liv inom modebranschen.
Hon berättade nu på morgonen om sitt livs kärlek, en man hon träffade då hon var 28 år. De var tillsammans i 6 år, men fick aldrig något barn. De började glida ifrån varandra genom att mannen jobbade mycket. De bestämde sig för att flytta till varsin bostad. H hade hela tiden förhoppningar om att det skulle bli de två igen, även om de gled isär.
En dag hade mannen träffat en ny kvinna.
Snart träffade även H en ny, och blev efter en tid med barn. Hon födde en flicka, som expojkvännen kom för att träffa.
"Vi tittade båda på varandra, och jag vet att vi båda önskade att det var våran gemensamma dotter".
 
Gud vad synd jag tyckte om henne då, tänk att skaffa barn och önska att man hade det med någon annan! Hon sa att om de hade gift sig och fått barn, hade de nog aldrig tagit slut mellan dom. Hon älskar fortfarande den mannen, säger hon. Om det tar slut mellan mannen och hans nya, kommer hon inte tveka att ta honom tillbaka, säger hon.
 
Ich hoffe, dass ihr glücklich gewerden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0