Headache

Har ont i huvudet, det smärtade till jättemycket igårkväll. Jag hatar då det gör ont i huvvet, då tror jag att jag har hjärntumör. Dessutom kände jag mig domnad i huvudet i lördags. Hoppas att det inte är hjärntumör.
 
Var och packade i näckrosen igår, eller aah, vräkte ner kläder i två svarta sopsäckar. Nästa vecka måste jag dit och tvätta. Damn! Det är asmycket jag måste hinna innan Tyskland.
 
Snart är det kanske helg igen, jag hoppas det. Förra helgen söp vi, jag och jack vart INTE FÖR FULLA! Därför tycker jack att vi förtjänar en storfylla kommande helg!
Jag känner för att gå ut på mördarturné och döda våldtäktsmän och djurmisshandlare.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0