Baluns och galej

Det vart galej i fredags!
Efter jobbet åkte jag till J, där jag vart bjuden på jättegod middag! (Det blir man alltid hos jakkmann).
Jag hade köpt 8,5% vin, Ecologica Berlina, att förfesta på, eftersom det har blivit a little too much de senaste fyllorna.
Då klockan hade tickat vidare drog jag, johanna och hennes barriga pojkvän in till Gamla stan, för att se ett Canadensiskt metalband. Vi satt på bord, diskuterade. Skrek vi? Minns ej.  Vet iallafall att jag på krogen intog exakt 3 glas vin.
Det var en jättetrevlig kväll! Jag kaosade inte! Är så otroligt stolt över mig själv, fukkin perfect man!
 
Lite posering med gammfossilen Amos <3 Samt en suddig krogbild.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0