How can you be that drunk and still be so adorable?

Dani sa att ingen som har bott i den här lägenheten har varit normal, haha.. Efter en varsin öl började vi prata djupare. Dani berättade att hon har borderline, och har varit "in a place for crazy people" faktiskt känns det skönt! Därför kunde även jag berätta om mina problem, känns jättebra faktiskt.

Det är som att psychopeople dras till varandra på något sätt, "its the flow" sa Dani. Jag tycker det är skönt att umgås med bokstavsbarn och psychos, känner mig inte dömd då. Och som johanna säger; "En liten diagnos förgyller alltid personligheten" ;).

Senare var det fest. Liksom alltid fick jag höra att jag var högljudd, men till skillnad från alla svenska pussys så tyckte dom inte att det gjorde nåt! "How can u be that drunk n still so adorable?" Det är nog det finaste nån har sagt till mig! Hahaha.



Kommentarer
Jacka

Åh så fint <3 du är bäst <3

Svar: Du är min älskade <3
Asbest

2013-02-18 @ 12:28:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0