Good influence

Jag är en jättebra influens. I veckan i köket upptäckte jag några hemska små glasflasksampuller med neongrönt innehåll. Dessa visade sig vara vaniljarom som man har i bakverk! Jag sa åt Dani att den där jävla skiten måste hon slänga iväg, det är bara syntetiskt skit alltihopa.
Nu har hon kastat sina syntetsmaksättningsmedel samt sina hudvårdsprodukter sen jag, aka "BIOFREAK" flyttade in. Idag var vi på ekoaffär och hon köpte olivtvål efter mina rekommendationer.
Hon sa att första gången hon såg min olivtvål i badrummet tänkte hon "woow, shes really crazy, really really crazy".
Nu är hon crazy too, hon har slängt sina cigg och köpt ekologiskt te med ingefära och citron.
 
Hoppas, gott folk, att ni inte använder VANILJSOCKER eller aromampuller då ni bakar, VANILJSOCKER ÄR SYNTETISKT.
Jag föreslår att ni köper ekologiskt vaniljpulver. Jag brukar använda ett från COOP, en liten glasburk innehållande ekologiskt bourbonvaniljpulver. Visst är det dyrare med äkta vanilj, men......
 
- Det är mycket mer hälsosamt!
 
- Det smakar LJUVLIGT, mycket finare smak än syntetvanilj!
 
- Det är mycket mer koncentrerat, så det blir inte så mycket dyrare i längden eftersom man bara behöver cirka 1/3 så mycket som om man använde vaniljsocker.
 
 


Kommentarer
Honey

Åh <3 haha! Fantastiskt! :D

Svar: S jävla nice, känner mig stolt ;)
Asbest

2013-02-18 @ 19:36:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0