Flatmate

Gud vad jag känner mig lyckligt lottad som har hamnat i ett sånt bra WG (wohnungsgemeinschaft- man delar lägenhet:).
Dani och jag har suttit och snackat i flera timmar nu, hon är så rolig :) Imorgon ska hon ta med mig på inflyttningsfest hos sin kompis, och jag ska även ta med några av mina Swedische freundin´s!
Dani vill känna sig som en PIMP som kommer där med 4-5 svenska bitches.
Tänk att vi svenskar är så uppskattade utomlands? Tur att vi är kända för att vara snygga och inte fula!
Dock sa Dani, att tyskar tror inte att svenskar dricker så mycket alkohol. Fy vilket ljug! Svenskar är ju svinigast av alla.
 
Hon sa även att hon i början trodde att jag var en såndär oskyldig tjej som inte drack. Då jag köpte jordgubbsvin första kvällen tänkte hon att jag var en "girlygirl", så hon vart shockad då hon såg mig hinka öl! Hahaha, jag älskar då folk blir förvånade, älskar att göra folk snopna.
Det är en bra egenskap tycker jag, att ha ett oskyldigt yttre.. MOAHAHAHAHAHA...
Dani sa att hon alltid är den som är fullast, jag sa att jag också alltid är det. Känns skönt att ha funnit en vän.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0