Bin jetzt hier

Kom fram igår. Flög, ensam för första gången. Det gick bra, lyssnade på Snoop Doggydogg och åt brajmacka.
En av tjejerna jag bor med kom och mötte mig. Jag bor så JÄVLA bra, typ mitt i stan, världens finaste rum, gammalt knarrigt trägolv, ljust och högt i tak.
En av kvinnorna jag bor med är gallerist, hon har gjort hela hallen till ett kollage. Känner mig hemma här, atmosfären i lägenheten tilltalar mig.
Idag har Dani visat mig runt i staden, vi gick på Bioladen, EKOLOGISK AFFÄR! Det var så jävla kul, ALLT har dom :D Och, det är billigare än i Sverige!
 
Ikväll ska jag nog knäcka mitt bubbliga jordgubbsvin, och gå ut med några från nya klassen. Hoppas det blir gemütlich och att jag kan "ta det lugnt" som det brukar kallas.
 
Puss.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0