When i was young..

 
 
 
Mottog nyligen lite bilder som Linda hittade, som hon tog på min student år 2010.
Fan vad ung jag var.
Snyggt hår hade jag. Svart hår hade jag.
Tror mitt hår måste bli svart igen. Tror jag måste ta kemikalier till hjälp.
 
Vad ville man då? På studenten. Det var då min OCD hade dragit igång, den drog igång några månader innan studenten. På dom där bilderna visste jag inte vad jag hade framför mig, det var nog bra. Justdet, jag skulle åka till Tyskland. Några veckor efter studenten skulle jag åka till Düsseldorf och gå en nybörjarkurs i tyska. Det längtade jag nog efter då. Och så skulle jag och Viktor precis flytta till en tvåa i Gubbängen. Jag, Viktor och Daniel hade en inflyttningsfest bara vi tre, dagen efter min student. Vi söp järnet på en kyrkogård och pallade några jättefina blombuketter som vackert prydde köket dagen efter då vi vaknade. Fan, nu måste jag ju leta fram bilder från dom dagarna, ni må se blombuketterna! Remember the good times motherfuckers, remember them :)
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0