Test

 
 
 
Stal ett formulär från Jackie; 

Bästa promenad: Småländska skogar och nacka strand!
Favoritförort: rönninge,gubbängen och de södra förorterna längs gröna tbanelinjen
Favoritdrink: GinTonic
Äter lyxmiddag på: Le Rouge
Här bjuder jag mamma på middag: Nånstans m sushi!
Här bjuder jag pappa på middag: Nånstans m sushi!
Bästa mikromaten: Hemlagad Grönsakslasagne från dagen innan ;)
Fikar gärna på: Den där källaren i gamla stan
Bästa lunchställe: Macho Texmex ^^
Bästa kaffet: Latte!
Bästa baren: Ingen i Sverige :(
Senaste teaterföreställning: vet ej!
Senaste utställningen: Käthe Kollwitz i Köln
En bra gå bort-present: En avgjutning av sin penis
Favoritlyxartikel: Sushi ^^
Läser just nu: Momo - Ein MärchenRomam
Läser helst: Självbiografier eller astrologinöcker
Favoritråvara: Vitlök, ingefära
Favoritfärg: röd 
Favoritmärke: Topshop & UrteKram!
Favoritskor: Mina sammetsskor som jag ej kan gå i
Dricksprocent: 5 eller 12
Modeförebild: Ingen specc..
Motionerar: I sängen
Favoritprodukt på Apoteket: om ej receptbelagt - Handsprit
Lyssnar på: Just nu är det mkt Cash!
Bästa förfestmusiken: Chemical brothers eller typ nåt spännande jack plockar fram!
Senast gnolade: Säkert nåt om bajz
 
Dansar helst till: Kemikalen 
 
Senast köpta skivan: Samlingsbox m Type0..
Mitt sämsta köp någonsin: Fula kläder i neonfärger som ej klär mig
 
Senaste impulsköp: Tysk skvallertidning 
 
Senaste fyndet: Tyska tidningen
Senaste secondhandfyndet: Clownaktiga tröjan från Köln ^^
 
Mode jag aldrig vill se igen: Väskor som ser ut som bajspåsar i kombo med skinnleggings, en vit tröja och vita converse! ( Tack för påminnelsen jackzon!) 
 
Värsta huvudbonaden: Slöja
Bästa huvudbonaden: Scarf eller pilotmössa! Och uniformsmössor på män! Now were talkin!
Favoritaccessoar: En snygg karl med pondus och stor dase
Transportmedel: U-bahn
Återvinner: Ölburkar
Hejar på/håller på: Diverse djur&naturrättsorganisationer
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Musik! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0