Självåsamkad Förgiftning

Gårdagskvällen ägnade jag åt att förgifta mig själv. Var hos thompa och kollade på SAWII (fan vad Jiggan är cool!!!), drack en massa öl. Rökte gjorde jag också, typ ett helt paket. Lyssnade på Johnny Cash.
Det är så underbart att röka, men så jävla ångestframkallande efteråt!
Tänk, innan i våras hade jag inte tagit ett bloss på typ två hela år. OCD:n har ej gjort det möjligt. Det var bra gjort av OCD:n. Typ det enda bra den förde med sig. Eller nej, den har gjort mig vig också och gjort att jag har fått bra balans.
Och så har jag blivit rätt så skicklig på att utföra saker med fötterna. Kommer ihåg då jag bodde i Kista, då låste jag alltid upp- och öppnade badrumsdörren med tårna. För jag tyckte att det var pisssmutsigt.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0