Ass POINTS

 
Det är Getaway rock festival. Det är eftermiddag, vi sitter och chillar med ett gäng från campet bredvid, dricker och lyssnar på musik. Som man gör.
 
Karl från campet bredvid:  Var det du som gick i bara trosor här i morse?
 
Jag: Aa det gjorde jag väl, stör det dig eller?
 
Karln: Nej. Snygg röv.
 
Jag: Tack
 
Karln: 4 av 5.
 
Norsken:  Nej, 6 av 5.
 
Jag blir glad då jag får komplimanger om min kropp.
Men vad fan är det som händer egentligen? Sitter karlarna här och betygssätter min kropp?
 
Dagen efter:
En annan karl, också från campet bredvid: Var det du som gick utan trosor här igår?
- Ja, det var ett jävla snack om min röv? Din kompis sa förresten att min röv var 4 av 5.
- Nej, den är 5 av 5.
Norsken igen: Nej, den är 6 av 5.
 
Det var ett jäkla snack om mitt ass. Klart jag blir glad då jag får komplimanger, oavsett om det gäller mitt inre eller mitt yttre. Men vad ger en människa rätt att betygssätta min röv?
Den får 4 av 5. 1 fattas. Vad denna etta som fattades skulle vara fick jag inte veta. Mindre fett, mer muskler?
Mer fluff?
Brunare bajsskinkor?
 
Tur han inte sa något mer, då hade det blitt en smäll.
 


Kommentarer
Jakzon

Jag drömde att jag hade bajsat på mig. Det var så jobbigt, hela röven var typ bajsinsmetad! Så äckligt!

Svar: Hahahaha!!!!
Asbest

2013-08-19 @ 21:44:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0