Jävla toffel

Skithelvete, jag som trodde det var vanlig smuts. Vore ha vetat bättre, tagit reda på sanningen, nämligen att det är gift. Jag brukar tvätta mina tofflor i samband med att jag duschar, sen då jag har duschat färdigt kliver jag i tofflorna. Då har jag den senaste tiden märkt att vattnet i tofflorna blir lite brunfärgat, har då tänkt att det är smuts som har lagrats in i tofflorna som lösts upp.
Igår gjorde jag dock en fasansfull upptäckt, nämligen att färgen kommer från TOFFLORNA själva. Dom har liksom börjat lösas upp. I mitt huvud virvlar tankar om vilka fruktansvärda ämnen som finns i tofflorna, ftalater och alla möjliga hormonstötande och cancerframkallande. Googlade även "skor gift" och fick mina farhågor bekräftade, många skor innehåller gifter - högt över gränsvärdet.
Och jag som gått runt med denna sörja på mina fötter????? Ush!!!!
Var tvungen att ringa hem till Sverige till mamma och pappa och ångesta.
Nu är det gift i sängen, och jag har inga rena lakan så måste nu sova bland gifterna tills jag tvättat... Ångestångestångest, ska du aldrig lämna mig???? 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0