SKK-Träff

Idag var Peach och jag i Kungsträdgården där Kennelklubben höll träff för hundar. Vi träffade en massa mjuka pälsansikten där och åååhh vad sugen jag är på att skaffa en vovve! Jag har velat ha en hund sedan jag var kanske 7 år gammal, jag tjatade och tjatade men jag fick aldrig någon. Mamma lovade att jag skulle få en hund då vi flyttade till Stockholm, men det fick jag inte. Och inte har min längtan minskat med åren, nej, snarare har den vuxigt sig ännu större! Jag skulle älska att ha en fyrbent vän att vara ute och promenera med, leka med, och kela med. Men just nu tillåter inte min livssituation det. Helt enkelt för att jag inte vet hur livet ser ut om ett år. Jag måste först figurera ut vad jag vill med mitt liv, sen ska jag fanimig köpa en vovv!


Här ser ni den busiga lilla Yorkshireterriern Fia som jag brukar passa ibland :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0