LOVEKO

Tyvärr tappade jag min nybeställda ekologiska mascara ute på krogen i fredags. Det suger!
Jag var därför tvungen att beställa hem en ny från http://www.loveko.se/
Till min glädje såg jag att LOVEKO fått in en matlåda i rostfritt stål i sitt sortiment!
Som jag har letat efter detta!
Matlådor i plast ska man helst undvika att använda då plasten kan släppa ifrån sig skadliga substanser, såsom ftalater. Så denna matlåda tycker jag att ni alla ska ta och införskaffa!
 Och om ni nu inte har råd/lust att införskaffa en bra matlåda, låt iallafall bli att VÄRMA UPP maten i eran plastmatlåda, lägg över maten på en tallrik istället!
 
Förutom matlådan och mascaran beställde jag ett nagellack som ska vara fritt från gifter och petrokemiska substanser! Recension om produkterna kommer då paketet har anlänt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0