KOMVUX STOCKHOLM

Ringde nyss till komvux Stockholm för att fråga huruvida jag har blivit antagen till tyskakursen jag sökte eller ej.
Stod i kö i en jävla halvtimme! SEN PIPER MOBILEN OCH DET STÅR SAMTAL MISSLYCKADES!!!!!
 
Detta gör mig extremt förbannad! Det går fan inte att få tag på komvux överhuvudtaget. Ibland då man ringer säger dom "våran kö är tyvärr full, var vänlig ring tillbaka senare". Hur faaaan kan en telefonkö vara full?
Hur kan dom vara så inkompetenta?
Jag vill faktiskt veta om jag har blivit antagen så att jag kan börja planera lite. Jag hatar att vara ovetande, jag vill veta vad som komma skall. I dont want no surprises. Inga negativa iallafall!!!!!!
 
 Bajsblöja i ansiktet på komvux telefonsystem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0