Weekend is over, again

Än en gång är den här, måndagen. Så man håller på´dö.
Man mår bra men dåligt. Man har typ ångest fast man hade kul. Men alkohol framkallar ju ångest i en, så är det bara.
Lördagen var i varje fall trevlig! Det började med att jag och Johanna åkte hem till hennes karl, som bjöd på jättemumsig mat så vi höll på att spricka. Vi åt och drack, och vi åt och drack. Tog bilder och spelade in fylledokumentär.
På krogen träffade vi på min bror jesus och jag träffade även på en gammal klasskamrat från kriminologin, mycket trevligt. Jag och bror jesus dampade till kristet utseende som skrek ut ur högtalarna. Folk glodde. Brorsan hotade en kille som var oförskämd mot mig. Hes a good bro man, taking care of his sis. I mean Bro.
 
Jag är stolt över mig själv för att jag har blivit bättre på att våga.
Det blev som jag ville men ändå inte.
 
 


Kommentarer
Hanna Eklöf

Hej!
Intressant blogg!
Hoppas det är okej att jag gör en lite efterlysning här. Jag läser journalistik på Södra Vätterbygdens Folkhögskola i Jönköping. Just nu gör vi en tidning och ett av reportagen är tänkt att handla om någon som har OCD. Jag har själv OCD och tycker att det är ett intressant och viktigt problem att belysa.
Därför undrar jag om du eller någon annan som läser detta och som har tvångssyndrom skulle kunna tänka sig att vara med i reportaget. Självklart får du i så fall läsa igenom reportaget innan det går i tryck. Hör i så fall av dig till mig på [email protected]
Mvh, Hanna Eklöf

2012-10-29 @ 10:30:11
URL: http://bloggandehanna.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0