SMÖRANSAMLING

Lördag och söndag låg jag i sängen och hade ångest. Sov, gjorde jag, drack kaffe och te och svullade en massa bröd och skorpor med tjocka lager av smör.
Jag vet inte varför jag har ångest riktigt, kanske för att jag aldrig blir nöjd. Vet inte riktigt vad det är jag söker? Jag är osäker på vad jag vill.
Sover skitdåligt, gör jag också. Vaknar flera gånger på natten och klibbar fast i lakanen och fryser och svettas, förjävligt är det. Jag kan inte ta sömntabletter heller, för dom jag har blir jag så jävla groggy av dagen efter. Seriöst, om jag har tagit en HALV sömntablett dagen innan så får jag tyå hålla upp ögonen med fingrarna dagen efter för att dom inte ska ramla igen.
 
Idag ska Johanna hämta hem sin tingade CHIHUAHUAVALP AMOS IMSE!
Och imorgon ska jag vakta den duntussen då hon är på föreläsning, ser hemskt mycket fram emot detta. Jag älskar djur, dom gör mig lugn inombords.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0