M&M

Idag har jag varit hos läkarn angående min medicinering. Hon tyckte att jag ska fortsätta med samma som jag har nu, varken mer eller mindre och jag behöver inget annat tycker hon. Så nu fortsätter jag med Paroxetin 40 mg.
 
Efter jag var där gick jag hem till min kära Mormor och Morfar, där jag blev gödd som vanligt!
Just nu är de sjuka båda två och beställer därför hem matlådor av kommunen.
Jag fick läsa innehållsförteckningen på lådorna och till min förskräckelse (dock ej förvåning) upptäckte jag att 3 av 4 lådor innehöll massa e-ämnen och konserveringsmedel! USH!
Dessa är lådor som gamla och sjuka får, de som inte har ork att laga sin egen mat.  Varför kan dom inte få hälsosam mat utan en massa skit i? Jag tänker skriva till leverantören och ifrågasätta.
 
Jag tycker synd om min mormor som är så sjuk, hon älskar att laga mat och lagar världens godaste, och nu måste hon äta E.
Vi fikade också, ostkaka och kaffe med grädde :)
 

Har haft min teamjacket på sköljningx3 i tvättmaskinen för att få bort den värsta avfärgningen... Tycker det är
jävligt obehagligt med saker som färgar av sig. Vem vet vad fan den färgen innehåller?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0