Hur f*n kan ni?

En sak jag ser nästan dagligen, och absolut inte kan förstå, är personer som tar en CIGG och kaffe, eller ännu värre,  ENERGIDRYCK och LÄSK till frukost? Hur fan kan ni?
Snacka om hemsk start på dagen! Nog för att det alltid är hemskt med cigg och energidryck, men på morgonen känns det på något sätt extra hemskt. Morgonens mål ska ge en bra start på dagen. Vad sägs om fullkorn, grönt te, och typ frukt och bär?
Jag antar att de som har en sånhär "frukost" har det pga tidsbrist, eller pga. att ni kanske är morgontrötta eller inte så speciellt hungriga på morgonen? Har ni någon annan anledning får ni gärna skriva en kommentar, mycket intressant tycker jag!
 
Kan ni inte börja med att byta ut energidrycken mot en mumsig smoothie? Det finns ju massor med goda smoothies, som går att variera på alla möjliga sätt, ENDAST FANTASIN SÄTTER GRÄNSER HAR NI VÄL HÖRT?
 
Ciggen är såklart det värsta, en cigg är ju hemsk även om den tas tillsammans med en nyttig frukost. Men en cigg kanske är svårare att sluta med sådär tvärt?
SÅ BYT UT  ENERGIDRYCKEN MOT EN SMOOTHIE IMORGON SÅ GÖR NI MIG GLAD :)


Kommentarer
Jackson

Hemskt hur folk skadar sig själva :/

Svar: Ja det där kallar jag verkligen självskadebeteende!
Asbest

2012-10-23 @ 12:59:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0