Gubben

Inatt drömde jag att jag loggade in här på bloggen och hade fått 3 nya kommentarer. En av kommentarerna kom från signaturen "gubben". Märkligt!
Någon sådan kommentar fanns dock ej nu då jag loggade in.
 
Igår var jag hos momo, som är inneboende hos en man. Jag duschade där. I badkaret var det en jävla massa smuts, fick för mig att det var bensin och fick en smärre ångestattack. På badkarskanten låg en såndär gul svamp som man tvättar bilar med, är säker på att det var en sån som har inbyggda kemikalier. USH!
Varför använder man sånt jävla skit?
 
Sen kollade vi på första avsnittet i säsong 3 av Walking Dead. Sjukt bra var det! Can´t wait for the next one.
Nu sitter jag på arbetet och dricker mitt ecologic rooibos vanilla. Är på rätt bra humör. Hoppas inget händer som drar ner det, inte idag, jag orkar fan inte det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0