Freitag

FreiTag
FriDag
FreDag
Min FAVORITDAG
 
Planer för idag

†   Jobba

†  Einkaufsbummel (shoppingrunda):

           Piratögonlapp

           Små gummisnoddar till fakedreadsen

           Vin

Åka hem och plugga, städa och prova outfits till morgondagen. Eventuellt gå ut med vovve.

 

 

Bebisaktiviteter (ÄTA och Sova)

 

Visst är jag väl jävligt charmig då jag blundar med ena ögat och ser halvdöd ut?
Mössan köpte jag på Lindex förra vintern, och då jag kom hem såg jag till min förskräckelse att det var BRUNKRÄMSFLÄCKAR i mössan. Det stod att mössan ej får tvättas men häromdagen tvättade jag den på handtvättsprogrammet. Den ser ut att ha klarat sig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0