Döda djuren

Det har kommit fram i ljuset att det på djurparker och zoon har DÖDATS DJUR på grund av platsbrist! Dessutom har djur dött av sjukdomar för att personalen ej har tillkallat veterinärer!
Detta gör mig så otroligt förbannad. Här stängs djuren in för att nån jävel ska kunna tjäna pengar på att familjer och barn kommer och tittar på dom, och vad får djuren tillbaka? INGENTING. Inte ens vård!
 
Jag är så upprörd. Uppdrag granskning sände ett program om detta igår som jag ska se till att kolla på på play!
 
Jag tycker att ni alla också ska se på programmet, bojkotta djurparker, och dessutom klicka HÄR och skriva på en lista där vi kräver en granskning av alla Sveriges djurparker!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0