Ånger?

Hellre ångra sånt man har gjort än att ångra sånt man inte har gjort?
Beror kanske lite på vad det gäller, men det finns ändå en sanning i det.
 
Då jag tittar tillbaka finns det saker i mitt liv jag har gjort som jag ångrar.
Det finns även saker jag inte har gjort som jag ångrar att jag inte gjorde.
Tänk om detta är det enda liv vi har, då är det bäst att inte gå runt och vara rädd. Jag har varit rädd mycket i mitt liv, men nu ska jag verkligen försöka att sluta med det. Jag ska ta för mig av vad livet har att erbjuda, jag orkar inte vara rädd och tänka på konsekvenser och snack och vad folk ska tänka och tycka om mig. Jag gör vad jag vill nu, its my fucking life, man!
 


Kommentarer
pech

Har det någonsin inte varit ditt liv?

Svar: Jo det är klart, jag menar bara att jag inte vill bry mig så mycket om folks åsikter..
Asbest

2012-10-01 @ 18:01:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0