ALLT FÖR HÄLSAN 8-11 NOV

Snart är det dags för mässan ALLT FÖR HÄLSAN, som äger rum i Älvsjömässan mellan den 8-11 November.
 
Det är en mässa som helt enkelt kommer att handla om allt för hälsan. Det är utställare från olika företag, det är föreläsningar. Personligen hoppas jag på en hel del provsmakningar på goda grejor, hoppas det kommer att vara det!
Jag har precis suttit och studerat schemat för de olika dagarna, för att se vilken som verkar mest lockande att göra sitt besök på. Tors, fre, lör eller sön?
INTE söndag. Jag kan inte göra en rolig sak på en söndag, för då kommer den saken automatiskt att bli mindre rolig. Det tänker jag inte riskera!
Å andra sidan, om man går på lördagen, kommer man väl dö för att det är så mycket folk där.
Vi får se, helt enkelt!
 
Klicka HÄR för att komma till mässans hemsida :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0